דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסיפור שלי 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 1109   [ נצפה 5434 פעמים ]

שמי יוסי נתן קהלאני, 46, נשוי באושר לליד ואב לשלושה ילדים, הילר, מרפא באנרגיית רייקי ומתקשר. חייתי חיים רגילים לחלוטין עד לפני 12 שנה. ביום שבו אבי נפטר חיי נכנסו למערבולת עמוקה, סוחפת ועכורה. זה לא שהייתי מחובר אליו יותר מדי. הקשר בינינו דווקא לא היה עמוק ואוהב. אך המפגש עם המוות היה מטלטל. העובדה שהמוות אחז בעוצמה, בנחרצות ובנחישות באבי, שהיה איש דומיננטי, בלי לאפשר לו חופש בחירה או פתח מילוט, תפס אותי לא מוכן. ממש לא מוכן!

בערב לפני שהלך לעולמו הוא עמד לעבור צנתור פשוט בבית החולים. כששאלנו את הצוות אם מומלץ להישאר לצדו במשך הלילה, הם פטרו אותנו בחיוך: "הכל בסדר , לכו לישון. זהו הליך פשוט..." אך באותו לילה הוא לקה בדום לב. הרופאים נלחמו שעות על חייו, אך מאמציהם היו לשווא.

לאורך השבעה ניקרו מחשבות בראשי: מהו המוות? לאן הולכים? מה קורה לגוף? האם יש נשמה? חשתי בלבול גדול . כמה ימים לאחר מכן, בעודי מטייל עם שני ילדיי, תינוק בעגלה ופעוטה האוחזת בידי, חטפתי התקף חרדה באמצע הרחוב. מפלי זיעה קרה שטפו את גופי. הלב פעם בקצב תיפוף אפריקאי. הרגשתי שאני עומד לאבד את ההכרה. למזלי, אחייני בין השמונה התלווה וביקשתי ממנו יזעיק בן משפחה. אך הילד סירב והסביר ש"אימא לא מרשה לי לחצות לבד את הכביש". לא האמנתי למשמע אוזניי. כבר ראיתי את עצמי מת ובן אחותי סובל מטראומה למשך כל חייו. נשבעתי שאקח על עצמי את האשמה אם אמו תכעס. לבסוף הוא ניאות לרוץ.

בלילות לאחר מות אבי חלמתי על מתים. בחלומותיי רוחות דיברו אלי. פחדתי פחד מוות. פעמיים הגעתי לחדר המיון בבתי חולים עם תלונות שונות (אך לא מצאו דבר). פניתי לפסיכיאטר, ששלח אותי לסריקת מוח וכזו התבררה תקינה, הוא שלח הביתה וטען שיעבור לי....

אך זה לא עבר ואפילו מצבי החמיר. רוחות בצבעים כהים ובהירים דיברו אליי ובכל לילה התעוררתי מבועת מתוך סיוט. בתחילה הדמויות היו מטושטשות, אך בהמשך קיבלו צורה ברורה והחלומות נדמו ממשייים.

באותה תקופה שימשתי כמנהל שיווק. תפקדתי תחת לחץ משתנה. עד היום אני אוהב מאוד מצבי לחץ פתאומיים, המחייבים לגייס את הקסם, השנינות והכוחות כדי לפתור בעיות אקוטיות במהירות ובהצלחה. באותם ימים לגלגתי על רוחניות ועל "רוחניקים". "מחפשי האמת", כיניתי אותם בלעג, למרות שבעברי נפגשתי עם תחום הרוחניות. בצעירותי התגוררתי בגרמניה ואמה של חברתי הייתה רופאה שעסקה גם בהילינג . למדתי אצלה קורס הילינג במשך שנה, אבל עשיתי זאת רק למען חברתי שלמדה גם היא בקורס. רק כעבור שנים עשיתי שימוש במה שלמדתי.

בבקרים, לפני שיצאתי ליום עבודה שיגרתי, הרגשתי לפתע צורך, משיכה לא מובנת, לשבת למספר דקות ולעצום עיניים. פעמים הרגשתי שלוחשים לי. חשבתי שאני משתגע. אשתי ממש חששה לחיי או אולי לחייה. זו הייתה תקופה גרועה לכל הדעות.

באחד הימים העזתי לשתף את בת דודי, המחוברת חזק לעולם המיסטיקה. היא הגיבה ואמרה כלאחר יד: "תמיד ידעתי שיש לך יכולת לתקשר". שאלתי למה כוונתה. היא הזמינה אותי ללכת לפגישה עם המתקשרת שלה. כשהמתקשרת החלה לדבר, הרגשתי שאני יודע את כל מה שהיא הולכת לומר. הצטמררתי. מעולם לא היו לי יכולות טלפתיות. אם כן מה זה? הפעם, בניגוד לעבר לא הייתי סקפטי אלא סקרן.

החלטתי לנסות ולחקור את חלומותיי ולברר מי הדמויות המעופפות הפוקדות אותי כל לילה. באמצע חלום ראיתי את עצמי עומד בצד ומתבונן. העזתי לשאול שאלות וגם קיבלתי תשובות. בבוקר רצתי לבדוק את המידע ותמיד התשובות היו נכונות. נזכרתי איך מגיל קטן חלומות תפסו מקום מרכזי בחיי. חבריי נהגו לפנות אליי כדי שאפתור להם חלומות, אך מעולם לא עלה בדעתי שאני בעל יכולת יוצאת דופן. בחלוף הזמן, שאלתי שאלות מתוך מודעות וכך התוודעתי למדריך הרוחני הראשון ולאחר מכן למדריך השני. אני מודה שאז גם לי הדברים נשמעו מטורפים.

הפגישה הראשונה שלי כמעביר מסרים הייתה עם בת זוגו של חבר טוב שלי, ששאלה שאלות לאור היום. מצאתי את עצמי מרצה לה את כל סיפור חייה למרות שלא ידעתי עליה דבר וגם מעביר לה מסר מאביה שנפטר. היא פרצה בבכי גדול ואני הרגשתי מרוקן, כאילו כל כוחי אזל ולא הייתי מסוגל להוציא הגה במשך זמן מה.

הבנתי שמסלול חיי עומד להשתנות ואכן כך קרה. עזבתי בהדרגה את כל הישן והמוכר ומזה 12 שנים שאני מתמסר ומתמחה בהעברת מסרים ובריפוי. בעזרת המסרים שקיבלתי עזרתי ואני עוזר רבות לאנשים למצוא את נתיב חייהם המדויק. מטרת המסרים היא לא רק לדעת מה צפון בעתידנו, אלה באלו דרכים מומלץ לפסוע בכדי לממש את מהוונו, רצונותנו, משאלתנו וייעודנו.

ניחנתי ביכולת לראות כמו בצילום רנטגן שיקוף של חיי הסובבים אותי מהילדות ועד עצם היום הזה. המידע הזה מסייע לי לאתר גורמים מעכבים שסוחבים מהחיים האלו ומגלגולים קודמים. עזרתי לרבים בנושאי זוגיות, פרידה, מחלות, הכוונה מקצועית, החלטות עסקיות והשקעות נכונות ועוד. במצבים מורכבים אני מקבל מעין רצפט להצלחה, ממש מתכון שפעמים מגיעה כתרופה או כפעולה שיש לבצע. ואכן, לאחר זמן מדווחים לי שהגורם המעכב השתחרר, הקונפליקט הסתדר והדילמה נפתרה.

לאחרונה טיפלתי שני מקרים מרגשים. המקרה הראשון הוא של אישה, מורה במקצועה, שאבחנו אצלה סתימה בעורק ורצו לנתחה מיידית. אותה אישה פנתה אליי. נמסר לי על ידי מדריכיי הרוחניים שאסור לה לעבור ניתוח ושהכל יסתדר בתוך זמן קצר. במקביל טיפלתי בה בסדרה של חמישה טיפולים באמצעות אנרגיה ותרפיה בשיחה. אותה גברת אישה חכמה ורציונאלית התקשתה להכיל את המידע הזה והחליטה בכל זאת לעבור את הניתוח. הרופאים לא גילו דבר בניתוח ולאחר שפתחו וחקרו, הם סגרו ללא כל תוצאה. המקרה השני הוא של איש עסקים כבן חמישים שעמד לבצע השקעה במדינה מסוימת. מדריכיי המליצו לא להשקיע בתקופה זו. הוא שמע לעצתם וניצל מקריסה במימדים עצומים.

נכנסתי לעולם עמוק מאוד ואין סוף למידע שמגיע אליי. כמובן שחיי השתנו. כיום אני מבין הרבה יותר (ולא מבין הרבה) על החיים וגם על המתים. אני מודע לכוחו החזק של היקום. אני מרגיש אותו באופן חזק ועוצמתי. זווית ראייתי השתנתה. אני מודע לכך שמה שאנו רואים הוא רק חלק קטן מהקיים ויש עוד הרבה מעבר למימד הפיזי . זווית ראייתנו יכולה להתרחב עוד ועוד עד אין סוף ובכל פעם מתגלה עוד פן בעולם הנסתר והמופלא. הכל תלוי ברמת הפתיחות לראות ולגלות.

לעתים אני מעביר מסרים גם בטלפון למי שמצוי בעיר או במדינה אחרת. למרחק במקרה זה אין משמעות. מי שנחשף למסרים שאני מעביר מדווח שבחייו התחוללו שינויים מדהימים ושכוח מרגיע חדר לעולמו. לאחרונה, רכשתי באמצעות מדריכיי טכניקה פשוטה המתאימה לכל אדם, ללא צורך להיות רוחני או מודע. לאחר מספר מועט של מפגשים כולם יכולים לתקשר, כי אנו חיים בעידן החדש שבו המדריכים מעודדים את כולם לתקשר, להתחבר לעצמם ולאהבה אין סופית.



שלכם יוסי נתן קהלאני


אימייל:yossykahlani@gmail.com">0pt;">אימייל:yossykahlani@gmail.com


טלפון:0548122882


קהלאני יוסי מתקשר ,מאסטר רייקי הילנג מנחה סדנאות דמיון מודרך ש.ד.א.י(שחרור דפוסים השגת יעדים) ותרפיה רוחנית ילדים ומבוגרים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב